poniedziałek, 24 października 2011

Październikowy stosik

Stosik w 100% biblioteczny bo skoro mam pod nosem taki przybytek obfitujący w różne ciekawe pozycje to grzechem było by nie korzystać.

Stosik skromny i może pozycje nie należą do najambitniejszych ale zdecydowanie mam ochotę na lekką literaturę.

Od góry:
1. R. Webster "Feng szui dla początkujących". Jestem nadal na etapie przemeblowań w pokoju, może dowiem się czegoś ciekawego.
2. G. Weston "Cięcie. Opowieść o chirurgii". Gdy tylko zobaczyłam tę książkę wiedziałam, że muszę ją wypożyczyć. Od dawna miałam na nią chrapkę.
3. Ch. Moore "Błazen". Sporo słyszałam o książkach tego pana w końcu postanowiłam sama zweryfikować czy jego twórczość przypadnie mi do gustu.
4. J. K. Rowling "Harry Potter i Czara Ognia". Sama nie wiem jak to się stało ale zostałam fanką Harrego.

8 komentarzy:

  1. A mnie zastanawia jedno.. Co to jest za zwierzak? :D Bo nie rozpoznaję.. :( Małpa?

    OdpowiedzUsuń
  2. @Domi - to zwierzątko to taki dość specyficzny konik.

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemnego czytania ;-)

    p.s. Co do zwierzątka, też pomyślałam w pierwszej chwili, że to małpa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak dobrze zaopatrzone biblioteki:)
    Miłej lektury życzę w takim razie.
    Też stawiałam na małpkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu aaa... Zapowiada się naprawdę ciekawie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń