sobota, 8 października 2011

Joanne Kathleen Rowling - Harry Potter i Komnata Tajemnic

Nadal nadrabiam zaległości z dzieciństwa. Drugą część magicznej opowieści o Harrym Potterze przeczytałam już dość dawno, wciągnęła mnie o wiele mocniej niż pierwsza. Odłożyłam ją na półkę a raczej oddałam mojemu Chłopcu i pobiegłam do biblioteki po następną. 

Harry tym razem musi zmierzyć się z potworem czającym się w Komnacie Tajemnic. Po drodze rozwiązuje wraz z przyjaciółmi wiele zagadek i łamie kilka przepisów szkolnych. 

Tym, którzy nie czytali więcej szczegółów nie wyjawię. Ci, którzy mają lekturę za sobą na pewno ją doskonale pamiętają, bo książka zapada w pamięć na bardzo długo.
Jak widać jest to pozycja dla wszystkich, bez względu na wiek. Polecam i dużym i małym.

Tytuł: Harry Potter i Komnata Tajemnic
Autor: Joanne Kathleen Rowling
Wydawnictwo: Media Rodzina
                                                                          Liczba stron: 350
                                                                          Moja ocena: 10/10
                                                                          Jak ja ostatnio wszystkie książki wysoko oceniam ;)

2 komentarze:

  1. Ho, ho, dawno nie widziałam, żeby ktoś miał aż takie zaległości :) Ja HP zawdzięczam swoje dzieciństwo, ale dobrze, że Ty też, mimo upływu lat, świetnie się bawiłaś, na dziesiątkę :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. @Domi: Trochę wstyd, że aż takie, ale nadrabiam i to mnie cieszy :)

    OdpowiedzUsuń