piątek, 21 października 2011

Joanne Kathleen Rownling - Harry Potter i Więzień Azkabanu

Za sprawą mojego chłopaka stałam się nie tylko fanką fantastyki ale i Harrego Pottera, który zauroczył mnie dopiero w wieku średnio zaawansowanym ;)

To moje trzecie spotkanie z Harrym i jego przyjaciółmi. Tym razem na życie Harrego co prawda nie dybie Lord Voldemort jednak i tak czycha na niego wiele niebezpieczeństw. Między innymi Syriusz Black,który zamordował jego rodziców i uciekł z najmroczniejszego więzienia by dokończyć dzieła zagłady. 
Jednak jak się okazuje nie zawsze jest tak jak nam się wydaje. Zakończenie zaskakuje i pozostaje w pamięci. 
I oczywiście magia, latające miotły, cofanie się w czasie, Miodowe Królestwo itd. Ta książka niewątpliwie ma coś w sobie, coś magicznego bo potrafi oczarować czytelnika w każdym wieku. 

Tytuł: Harry Potter i Więzień Azkabanu
Autorka: Joanne Kathleen Rownling
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 457
Moja ocena: 9/10

4 komentarze:

  1. Nie można zapominać o Potterze;) Tak, pierwsze części są super. Moją ulubioną jest właśnie ta.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał chyba jednak dobrym pomysłem jest przypomnienie sobie o Harrym :) Tak się nad tym zastanawiam od jakiegoś czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Maruda007 - Jak na razie moją ulubioną jest Komnata Tajemnic, jednak jeszcze wszystko może się zmienić. Chociaż słyszałam, że późniejsze książki już nie są tak dobre.
    @zaczytana-w-chmurach - Mój przykład pokazuje, że na czytanie tych książek nigdy nie jest za późno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach Harry ;) Uwielbiam tą serię ;)

    OdpowiedzUsuń