poniedziałek, 14 lutego 2011

Pierwszy stosik - luty 2011

Mój pierwszy stosik, jestem taka podniecona  tego powodu ;)
Zapewne jeszcze sporo do niego dorzucę ale jest.
Jakość opłakana bo mój aparat stwierdził, że nie będzie ze mną współpracował.

Od góry:
1. Malowany ptak - Jerzy Kosiński - Opisany przez jedną z blogowiczek tak mnie zaciekawił, że stwierdziłam, że też muszę przeczytać.
2. Diabelskie kości - Kathy Reichs - Jako fanka kości stwierdziłam, że najwyższa pora sięgnąć do pierwowzoru.
3. Don Kichot z Manczy - Miguel de Cervantes - Kolejna pozycja z listy książek, które należy przeczytać przed śmiercią.
4. Murzynowo. Znaki istnienia tożsamości kulturowej mieszkańców wioski nadwiślańskiej XVIII-XX w. - Jacek Olędzki - Książka, którą wykorzystam do pisania pracy licencjackiej. Słów kilka o niej jutro.
5. Zwyczaje i obrzędy - Renata Haryń-Kuśmierek - Jako etnolog powinnam to przecież wiedzieć.
6. Encyklopedia tradycji polskich - Tak jak poprzednia pozycja poszerzanie wiedzy etnologicznej.
I oczywiście ELLE niczym wisienka na torcie, żebym wiedziała co w modzie i urodzie piszczy. Numer marcowy serdecznie polecam, bo na prawdę jest bardzo kolorowy i wiosenny.

2 komentarze:

  1. Akurat nie widzę nic dla siebie, ale stos i tak cieszy oko xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik:)). Pamiętam jak pierwszy raz zaprezentowałam swój - niezapomniane uczucie:)). Gratuluję zdobyczy i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń