wtorek, 19 kwietnia 2011

Włóczykijka

Przybyła wczoraj do mnie pierwsza książeczka z akcji Włóczykijka.
Dzięki temu wydarzeniu nawet poniedziałek, wydał się o wiele milszym dniem.

                                                        A oto co przyniosłam z poczty:




Są oczywiście i zakładeczki, których zapomniałam umieścić na zdjęciu.
Książeczkę już czytam, więc niebawem pojawi się zapewne recenzja.
A tak na marginesie to uważam, że akcja jest wspaniałym pomysłem i wielu znajomych zazdrości mi udziału w niej :)

6 komentarzy:

  1. O proszę i nawet poniedziałek wydał się milszy ;) Jeśli poręczysz za znajomych mogą zgłosić się do Włóczykijki, no chyba, że mają swoje blogi ... Zapraszamy :)

    Tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta akcja jest naprawdę świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To czekamy w takim razie na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń