czwartek, 10 marca 2011

Wybrana - P.C. Casy + Kristin Cast





Wybrana jest trzecią częścią opowieści o przygodach Zoe Redbird i jej przyjaciół. Zoe oczywiście pakuje się w tarapaty, udaje się jej rozwiązać kilka nękających ją do tej pory problemów jednak pojawiają się nowe. Nasz bohaterka musi zmierzyć się z uczuciami do trzech panów, rozwiązać sprawę swojej najlepszej przyjaciółki zamienionej w nieumarłą. Zoe ciągle ma nowe przygody i ciągle coś się dzieje czasami wręcz za dużo.

Główna bohaterka jest strasznie denerwująca, papla momentami zupełnie bez sensu i nie widzi poza czubek własnego nosa. A jej problemy z dokonaniem wyboru wybranka swojego serca staje się w pewnym momencie bardzo denerwujący. Dodatkowo dialogi są bardzo sztuczne i sztywne, nie wiem czy to wina tłumacza czy autorki na siłę chcą być młodzieżowe. 
Początkowo książka zupełnie nie wciąga, jednak gdy już się zaczyna dziać  nie możemy oderwać się od lektury (bynajmniej ja nie mogłam). Akcja nabiera tępa i zakończenie jest na prawdę zaskakujące i ciekawe. 
Pomysł bardzo fabuły dobry, gorzej z wykonaniem. 
 
I jeszcze słowo o okładkach całej serii, które są na prawdę śliczne, dawno żadna książka nie cieszyła moich oczu tak jak ta.

Wydawnictwo: Książnica
Stron: 293
Moja ocena: 5/10

2 komentarze:

  1. Jak wpadnie mi w łapki, to chętnie przeczytam:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ta seria ma bardzo przyciągające okładki, ale coś treść mnie nie przekonuje. Ocena 5/10 hmm może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń