czwartek, 19 stycznia 2012

Harry Potter i Czara Ognia - Rowling Joanne K.

   Ciąg dalszy nadrabiania zaległości z dzieciństwa. Troszkę mnie przeraziła objętościowo ta książeczka, bo nie przepadam za takimi opasłymi tomiszczami, są strasznie nieporęczne i nie można ich zawsze mieć przy sobie. 


   I to by było na tyle jeśli chodzi o wady. Uwielbiam to jak autorka przypomina pewne wątki z poprzednich części, robi to tak zwięźle, że jestem w stanie bić jej pokłony. 
Książka strasznie wciąga, nie mogłam się oderwać, czas płynął mi przy niej zdecydowanie za szybko.
Fabuły streszczać nie będę, a jeśli jeszcze znajdują się takie 'dziwadła' jak ja, które nie czytały to koniecznie musza nadrobić zaległości.


Tytuł: Harry Potter i Czara Ognia
Autor: Joanne K. Rowling
Wydawnictwo: Media Rodzina
Liczba stron: 766
Moja ocena: 10/10

1 komentarz: